mitt i allt


skriver mitt upp i allt & ingenting

är frisör ikväll igen. åter igen på samma trogna kund & med samma trogna trassliga hår.
idag skulle vi göra ett nytt försök på slingor, med en "hätta" istället för med folie.
men vettetusan om detta blir bättre... återstår och se..

vi hoppas iaf att det inte blir som förra hösten. JÄVLAR i mig vilken fruktansvärd makeover vi fick.. haha! vi såg så hemska, roliga & gräsliga ut i håret alltså.. först blev mitt hår pissgult (och då gjorde jag det hos friösör), tillbaks igen & klaga. då blev det isvitt, ISvitt. kommer ihåg när jag kom ut därifrån och stötte på sara&carro, tvingades ta av mig luvan och dom såg ut som sett ett spöke.. haha.. dom blev helt bländade! samtigt fick åsa svart-gråa slingor i hennes superljusa hår. hela åsas lugg var helt zebralik.
första kommentaren hon fick va såklart av gabbe: "har du mekat med bilen och fått olja i håret eller?"
ehe .. nu i efterhand kan vi ju tycka det var roligt i alla fall..


dricker te & packar gör jag just nu också. packar både för hemresa & för sjusjoen nästa vecka.

btw, så har vi haft en väldigt bra träningsdag. astuffa intervaller i tunneln på förmiddagen & jobbig styrka på eftermiddagen... jag kommer återigen sova som en baby!



appropå höst.. se så roligt Soffi&jag hade det med pontus fartdräkter...
 en kväll förra hösten..



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0