Idag så dog jag lite flera gånger

50 minuters effektiv A3 idag i Vallsundsbacken. Det gjorde vi bra!! 
När vi skulle hem så var dock krafterna slut. Helt slut. Och när man väl går sig tom, då rinner energin ur en illa kvickt! Energin var i bött och jag tänkte att seriöst, snart snattar jag på ICA eller va fan som helst. Eller knackar på hemma hos någon och ber om en bulle. Vad som helst bara jag får MAT! Bara jag får äta något!!! Jag letade harsyra i gräset och när Mona ropade VINBÄR så var det som om jag vunnit på lotto! Så där stod vi och åt röda vinbär som om det var det bästa som hänt oss.
Den vinbärs-kicken höll väl i sig cirka 500 meter för mig. Och det lär väl vara närmare milen hem till mig från Vallsundet. Vilket kändes väldigt väldigt långt just då. JIPPI!!
Det slutade med att jag åkte hem till Mona och fick ta hennes bil hem. Tack Måns!! Allt som allt blev hela passet 3 timmar, och då kan ni ju förstå själva att 50 minuters tuff A3 i Vallsundsbacken dessutom sätter sina spår.

Varit på massage i eftermiddag. En timmes tortyrmassage men ack så skönt när det är över.

Och sen ut igen. Lugnt klassiskt fick det bli istället för tung styrketräning. Har varit så trött hela dagen men faktiskt så blev jag piggare under själva passet. Så nu känner jag mig återhämtad. Det är bra!

Först dör man. Och sen så återuppstår man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0