Lill-lördag!

Onsdag och "lill-lördag", vilket tillåter en tröööööttare tjej att få äta lite lösgodis och filmhäng? jag är hängig och imorse kände jag att kroppen inte riktigt var med på notorna. så efter jobbet idag har jag bara tagit det lugnt. promenerat.... och handlat godis!
men vet ni vad det värsta är? att jag oftare och oftare tycker det är äckligt med godis. jag inser det (såklart) inte innnan, utan godissugen är jag juuu.... men sen äre inge roligt längre.
som nu till exempel: har jag skitgott godis här bredvid mig. men det enda jag önskar mig är typ baconsås eller nått.... salt...
chips typ. men vem köper chips i sin ensamhet? inte jag iaf? varför kan man inte göra det. varför känns det mer okej att köpa en godispåse än en chipspåse? just nu hade det ju varit förjävla gott med chips.

haha. det här låter ju bra hörni.
men skit samma. om ni har läst enda hit om denna svåra fundering, så kan jag ju fortsätta informera er om att nästa gång jag får detta fettma-sug då blire chips och inte godis. det finns ju sånna här mini-påsar, kanske känns det bättre att köpa en sån?! haha..

jag är helt yr när jag är så här halvdann och svag. jag blir så när jag är trött och jag kan lova er att jag yrat hela dagen. som en yr liten höna på jobbet... haha. 
"kan du gå in på birthday.com?"
- visst visst sa jag, och sökte på "firstdate.com (haha.. det var kul!)

"jag sålde den"
- va?? men SVALDE du den? (jag hörde fel) och börjar trycka på johans käkar för att få dom att öppnas.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0