Teamet, ni vet

Idag och imorgon kan teamet ta ytterliggare några viktiga kliv framåt. Spännande!!!!
Förra inlägget, med fokus på tålamod, det gäller även i skapandet av ett team kan jag tala om. Det blir ofrivilliga uppehåll när man är borta på läger och så vidare.. och sen när man kommer hem så ska man fortsätta skapa utifrån där man var för 14 dagar sedan. Hm. Det är inte helt lätt. Vart var vi nu då? Vad måste göras? Vart börjar vi?!
Men den här veckan blir en riktig "team to do vecka" :)

Igår kväll hälsade jag på i Åsas nya lägenhet. Den var väääldigt fin och mysig! Helt i min smak! :)
Dom åker till Ruhpolding på onsdag så det är inte så ofta vi hinner ses nu för tiden.
Och det är verkligen jävligt lessamt! Alla små vardagliga ting som ÄR så mycket roligare när vi två får dela det. Sånt blir det inte mycket av nu för tiden, och det är en tomhet som jag vet båda tycker är piss.
Jag längtar tills vi är i en ny fas, kanske i samma träningsgrupp kanske grannar kanske på jorden runt resa kanske i samma jobb... ja vad som helst som helst som gör att vi får en vardag ihop!! För är det något som jag saknar så är det att dela vardagen med Åsa! Att behöva kasta sig ut ur rummet för man kan inte vara i samma, eftersom man skrattar så man inte får luft nå mer, någon att vara positiv med! bara det där med att slippa stressa upp sig för småsaker, utan lugna ner sig tillsammans genom att peppa varandra och se allt från den ljusa sidan. Det var vi experter på! Men näääe, nu ses vi typ aldrig känns det som. Fan för att det är så.
Vi ska i alla fall ses de kvällar som är kvar innan dom åker.


Nu ska jag ta tag i min groteska resväska och sedan blir det lunch med mina mates på http://www.restaurangtok.se/ - kan varmt rekommenderas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0