En sak till..

Visst är det fruktansvärt det som hänt i Ryssland?
Jag sörjer med anhöriga. Stefan Liv lämnar fru och småbarn efter sig. Det är så sorligt så det finns inte.

Imorse på morgonmötet (innan detta kom ut) så bestämde våran chef att vi ska bära NHL-tröjor i butiken imorgon. Anledningen är att NHL 2012 släpps imorgon (det visste ni väl?!)..
Jag tvivlar dock på att alla kunder har koll på detta och kommer istället koppla ihop det med flygolyckan.
Och jag tror jag tycker det är fint, det kommer kännas som man bär den där hockeytröjan för att hedra Stefan Liv och NHL 2012 känns rätt avlägeset just nu.
Men jag vet ändå inte.. vad jag tycker. Det kommer kännas i hjärtat i alla fall.

R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0