Kompis det går bra nu!!

Och om jag ska vara extra tydlig och släppa på bomben: Vårt Team går riktigt bra nu.
Ni får givetvis adressen så fort hemsidan är färdig!
Den är näästan färdig tror jag :) Då bloggar jag givetvis därifrån istället!!

Om man vill åka skidor (och skjuta) och satsa fullt ut så krävs det extremt mycket nerlagd tid. Och det är ju ingen större suprise att TID KOSTAR! Vi kan inte lägga ner oss hundra procent om vi inte får det stöd som krävs. Vi har ambitioner att slå oss in i landslaget men för att göra detta krävs det att våra förutsättningar är lika goda som deras. Om inte ännu bättre!!
Vi får helt enkelt inte tappa mark på de bästa och ett Team gör definitivt vägen enklare att gå...
Att vi dessutom är ett Team som framöver verkligen kommer köra vårt eget race och testa nya banor; det känns ju bara ännu mer spännande! Ut med det gamla och in med det nya kan man enkelt uttrycka det ;) Men mer om detta kommer somsamgt komma....
Nu kör vi!!! :D

/Team Reebok Crossfit Östersund
(haha ja det är långt, men det är snyggt! och det är vi!!)


Kommentarer
Postat av: Måns

Alltså, jag får ju en kick bara av att tänka på det! Hihihi vad bra det blir! :D

2011-09-06 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0