Mina armar!

Jag är så trött i mina små armar att det till och med känns jobbigt att trycka på tangenterna. Att prata i telefon och hålla telefonen mot örat är JÄTTEjobbigt. Muhahah, vek tjej.

Imorgon kommer mamsi och Karin! Jag längtar, mamma längtar, Frida längtar, Karin längtar.
Vilken mysig hösthelg vi kommer ha :)

Mona och jag var på "Jag saknar dig" igår. Det var vi två och en medelålders man i hela biosalongen. Hallå, vad gjorde han där liksom? Det här är ingen film som en medelåldersman betalar för att se. Okej detta var förutfattat men näe. Jag undrar jag.
Nog om det. Filmen var fin. Det märktes dock att skådespelare och allt var lite B.. så det var ingen topp film, däremot fruktansvärt sorglig.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0