Senaste dagarna..

Helgen var fantastiskt bra om ni frågar mig! :)
LOVE YOU!
Vi shoppade, åt god mat, bilade runt i Ösd, hängde här hemma, skrattade och slappade.

Hängt med pappa idag och igår. Ett dygn i Bispgården där jag fick vara med och jaga lite älg idag! Det var roligt! Spännande i mellan åt men dock ingen älg. Jag såg dock en brutalt stor ren.

Allt är bra i övrigt.. mitt enda lilla problem är att mina bihålor verkar lida av allvarliga problem eftersom dom nu från intenstans har dragit på sig nått? Det är inte så kul när man är fräsch i övrigt men pga att ögonen svider och det trycker i tinningarna så måste jag tare lugnt. Och jag känner att det är bihålornas fel att det svider och trycker! Drygt!

Men jaaarrå det finns värre saker än bihålor och att ta det lugnt. jag veet

En fin liten låt då. Fin i flera olika versioner men den här är mysig en regnig måndag som denna;
You and me (Acoustic version) - Milow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0