T.G.I.F !!! :)

Okej först och främst. Biomannens filmval och mina synpunkter var jävligt förutfattade. Klart man kan se och älska den där typen av film och vara en 50-årig man i sina bästa dar. MEN att göra det utan sällskap och helt själv däremot. Det var väl egentligen det som var lite konstigt! Så.

Har ni något lunch tips? Jag får äta köttfärssås som igår och i förrgår. Det är inge gott längre. Btw, sånt där var mycket lättare när man bodde ihop med någon. Då kunde jag äta samma maträtt (läs gröt) i en veckas tid men åh vad jag tyckte det var gott. Mat är godare i sällskap! Mmm.. satan så mycket godare det är när man är två.
Sorgligt men sant.

Tur jag ska äta resterande måltider denna helg i bästa tänkbara sällskap då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0