We Are In Love..

Hösten! Visst är den HÄRLIG??!? :) Slippa ångesten om när man ska ha tid att ligga och sola eller när ska jag hinna använda mina sommarklänningar eller när ska jag kunna få tid till att ligga på stranden och äta glass eller fan vad det luktar grillat jag vill också ha grillat eller ja.. ni fattar. sommaren är ju undebar, men hösten är aldrig lika svartvit och jävlig som man tror. den är fin skön och framför allt mysigare än alla andra årstider.
man får mysa från morgon till kväll på hösten.

rullskidbanan + hösten = inte så mysig kombination.
så rent träningsmässigt så passar det verkligen ypperligt med 10 dagar i Schweiz med start på måndag! Det ska bli så ROLIGT! Tufft kommer det nog också att bli men jag är taggad för det! Taggad för löpning som bjuder på grymma vyer, rullskidor på snirklande branta vägar och skidgång i alperna. Och så det där äta-sova-träna livet.. aldrig är det väl så skönt att sova middag som på läger? Eller att äta?


Teamet utvecklas utan att det märks "utåt" så mycket just nu. Möten, papper, mycket att lära sig (jag lär mig mycket nytt! det är bra!), och ja.. helt enkelt stuffs som måste fixas i början innan man kan låta saker och ting rulla på av sig självt. Men det går fortfarande väldigt bra och känns väldigt rätt! Imorgon ska vi ut och fira lite med middag på stan! Vi firar att vi inom kort (om vi blir godkända!) är bekräftade som egna företagare och driver våra egna 'enskilda firmor'. Bara ett sånt steg. Ett osynligt steg för er men ett stort för oss. Vääärt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0